Sidor

fredag 24 oktober 2008

Glitter-Kaos

Det är ren kaos, glitter-kaos . Det är glitter över hela, hela, hela lägenheten. Jag har jobbat snart i 2 dygn med skyltarna till Beauty08- mässan, som börjar imorgon. Hinner inte ens berätta nu. Shit, hur ska jag hinna få klart allt? Plus att det är glitter precis överallt. Plus att jag måste göra om massa som inte blir braaa... Jag blir tokig. Det glittrar om hela mig, det är verkligen glitter PRECIS överallt!! Jag kan inte fortsätta glittra ner tangenterna mera nu och jag hinner inte och denna natten blir bara glittrigare och stressigare, men det är kul också, måste sluta skriva, hinner ej. Jag lägger upp ett par bilder på en tusendels del av all denna stressiga- glitter-röra-shit-också. Opps på bilderna är ingen klart så de ser fult ut nu, kommer dock bli ashäftigt sen, hoppas det iaf.



Denna får slängas efter flera timmars jobb, stress, jag spillde for
mkt lim på på fel ställe, går ens inte att rädda med mer glitter....



Såhär ser det ut overallt, allt glittrar....

Linas Glitteri. Va det inte Linas Hairextensions jag skulle marknadsfora...?

3 kommentarer: