Sidor

söndag 7 december 2014

Vilken Andra Advent vi fick..

Som började med en trafiklektion och sedan övningskörning med Bästa Kjelle!! Han lär mig sååå bra!! Och sedan kom Världens Bästa mest Underbara Faster och härligaste Harry!! 



Och med presenter till Lillan, och inte vilka presenter som helst (även om de lika gärna kunde slagit in en clementin) har de alltid så otroligt snälla och fina gåvor till Lillan, ja superduktiga hantverksLena hade tillverkat dem, ja en sån fantastiskt söt liten docka (som hon sover med nu) och ett underbart litet julbaksförkläde hon var så söt i!! Jag älskar Anita så mycket och hon är den mest starka som finns, kämpar på så, men vill inte gå in på mer än så här, men kan säga att jag ägnar henne hela mitt hjärta, eller mer än så, ja alla tankar och böner jag kan just nu.... Men allt, allt kommer att gå så bra, jag vet, jag bara vet... Hon är helt otrolig.. 
Och snälla Farmor är kvar..




Och sen kom Världens Bästa mamma senare på eftermiddagen, och ojojoj vad bortskämda vi är här idag, fast vi förbjudit fler presenter, mat, bak och bröd kom hon denna gång med de dubbla typ "jag bara måste få ge, och när jag hittade de här kunde jag inte låta bli" och en rad andra ursäkter för att vi skulle ta emot allt helt fantastiskt.... Bland annat en antik släde med tomte, paket, ljusslinga, de finaste chokladpraliner i den juligaste ask och lyckta.... Se, helt fantastisk!! Ska få en alldeles speciell plats, bättre bild kommer... Sååå mysig!! 


På tal om fantastisk var julfesten chefen Stefan (stolt chefsfru;) ordnade igår för alla anställda med oss tjejer heeeeelt otrolig.... Vi tog båten till Utö, och julbordet på Utö Värdshus var av en helt annan värld typ ;) 194 rätter, allt ekologiskt och av högsta kvalité..... Kvällen avslutades med att alla fick åka partylimo med skumpa och grejer hem.... Och det är ju inte varje kväll man har en limo i sovrummsfönstret ;) Var tvungen att föreviga det innan chauffören hann åka iväg, stannade ett tag där nere och pratade med Stefan medans jag gick och la mig, såååå trött och mätt :)) Fler bilder kommer imorgon... Gonatt, gääääsp..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar