Sidor

tisdag 16 december 2014

Ååååh, vilken kuuuul eftermiddag kväll....

Har skrattat och skrattat... Vilket gäng vi blev!! Och så glad och uppfylld av alla gulliga elevers och lärarens snälla ord!! Berättar mera senare.. Allt var heeeelt sjukt!! Jag är nog inte gjord för instruktioner,  hokie-tokies, galna halkbanor och sånt, haha.... Men jag ska bli världens mest trafiksäkra människa trots min snurriga hjärna men kommer bli en sån som kör som en 80-årig tant :)) 
 
OCH Ett steg närmare körkortet :) Men riktigt klar för att köra upp på måndag vet jag inte än om jag klarar mig att "hinna" till just nu med allt annat som går i första hand, vill inte stressa ihjäl mig när mera tid finns, det ska ju vara roligt och inte leda till fler sömnlösa nätter, förkyldare jag, kanske blir nybabyn också stressad av min ibland presentationsångest som dyker på mig när jag gett mig in på något.... Ja, för stressad mamma stressad baby och inget jag vill utsätta henne och mig i onödan för..jag får liksom extra halsbränna, mindre tid med lilla Angeline och blir mera ofokuserad om jag bara kör på utan att känna efter ibland, men nu är jag inte "ensam" i min kropp.... Måste tänka på barnen och min hälsa i första hand nu, men känner mig så nöjd med dagen iaf, men nu somnar jag här.... Stefan stöttar mig sååå snällt!!  Och tid finns ju kvar att klara av körkortet (men helst innan hon kommer vore kul och skönt) Jag vill verkligen fullfölja detta nu och ha dedär underbara "frihetskortet"

Puss natti, sov gott nu fina ni.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar