Sidor

måndag 29 december 2014

Underbar dag!!

Jag och Angeline gav tidigt i förmiddags iväg oss till stan för lite ärenden och sedan ut till Hägerstensåsen för att ha världens mysigaste dag med våra älsklingar Jojjo och Olga, lekte, gosa, prata och prata, bytte julklappar (ska visa sen, guuud vad fina) bytte blöjor, utbytte tankar, idéer, många byten där haha.... Hitttade också några fler små presenter till Världens Bästa Stefan som fyller år på nyårsafton ju!!!! Wiho, då ska vi fira med mysig fest på kvällen med några av de bästa och jag Stefan och Angeline med någon god lagad lunch och härliga paket på dagen, har hittat några jag är såååå nöjd med, och hoppas han kommer älska, fast han säger; Nej, min present är bara dig!! Men mig har han ju redan :) 

Det var så vackert ute idag, sååå iskallt och vi fick klä på och klä på oss.... Vantar, mössa, halsduk, overall, fårskinn i vagnen, tights under, och täppa till ängeln på alla sätt å vis där de 15 minusgraderna kunde läcka in, själv är jag ganska galen av mig när det kommer till kyla, kan typ gå med foppatofflor i snön för jag har så mycket annat som surrar i huvudet men idag var tillomed jag påklädd :)) 


Fick knyta mössan sen som en liten rosa burka typ och vantarna fick man sätta på igen och väckla in efter varje minut, haha, hon bara rycker av sig dem, men det kanske inte var så smart att köpa söta kaniner till vantar, hon tror väl de är söta roliga leksaker och undrar varför jag ska hålla på å vara jobbig med att sätta på dem hela tiden, haha, min lilla ängel.... Sov gott!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar