Sidor

söndag 14 december 2014

En underbar Lucia dag, men oooh så trött!!

Morgonen började ju självklart med att lussa för Stefan!! Det är ju Lucia idag och det skulle firas!! Ja, som jag visade idag med tillomed nytt hår!! Han blev heeeelt överraskad verkligen!! Och jag känner mig fin :)) Angeline tittade mest på ljusen, och tänkte säkert; Huuuuur kan mamma få ha dem på huvudet när jag får höra ajaj bara jag närmar mig ett som genast flyttas upp på en högre höjd eller längre avstånd, haha.... Stackarn ;) Men man är ju så rädd att hon ska bränna sig.... Förresten var ju Luciafirande på dagis med som jag glömt berätta var sååååå gulligt!! Tyvärr fotoförbud, men såååå sött!! Stefan fick också en present frpn sin lilla pepparkaksgumma och lucia, en egen pappamugg!! Och blev så glad :)) 

Står världens bästa pappa på, som han verkligen är!!!! Sen fortsatte dagen med typ tusen saker så nu somnar jag här hos Stefans bror och fru, de bor jättenära trafikskolan så de är så snälla så får bo här ända tills på fredag, ja nu när det blir så intensivt med sena kvällar och tidiga körlektioner och lugn pluggtid utan min älskade ettis, tänk att det är 5 dagar kvar till teoriprovet, men hon och Stefan får komma och hälsa ibland efter dagis för jag saknar dem redan!! På tisdag är det halkbanan med, men tyvärr börjar jag bli förkyld så får se om jag flyttar fram provet i veckan, för jag kommer verkligen inte palla plugga och köra såhär intensivt med  dunderförkyldning.... Heeelt täppt verkligen och idag kom frossan ännu värre än igår, sååå hoppas det försvinner nu!! Vill ju ändå göra provet på fredag, men måste ta hälsan och babyn i magen i första hand, tror inte det är bra om jag stressar ihjäl mig och är sjuk för henne samtidigt, Johanna har verkligen sagt till mig så lugnade ord ikväll, stressa inte och ställ inte för höga krav på dig själv!! 

Så jag lovar, det är ingen ursäkt för vill verkligen ha körkort nuuuu, vet inte om jag bara kommer hinna "stressa" in allt tills på fredag om jag är så nedsatt..... Men vill vill vill klara det nu ju!!!! :)) Sov gott, hoppas på att vakna utvilad och att få sova hela natten, nybabyn har börjat greja lite på nätterna med så jag bara inte kan somna om om jag vaknar, när hon hickar till exempel, då är det svårt.. Lilla älsklingen där inne..... Tycker synd om henne när hon hickar med för jag hatar att hicka själv, haha.. Natti fina Ni!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar