Sidor

lördag 13 december 2014

Crazy Crazy Me :))

Gud gjorde ngt heeeelt hejvilltcrazy ikväll!! Fick ett ryck!! Stängde in mig i badrummet och hade hemmasalong, var så sugen på förändring och trött på mitt blonda.... Stefan sover och inte sett, men imorgon väcks han av en liten Angeline pepparkaksgumma och en mörk typ ny tjej!! Haha.. Och med Luciakrona förstås, köpte egentligen till A men hon drar av den direkt och ikväll fixade jag så man kan sätta levande ljus istället, fiiiiint!! Och in kommer vi -Sjungandes!! Med lussefika!! Haha, att jag vågade, gått till frisörer i åratal (dock mina bästa och underbara proffs och vänner och skulle säkert bli mer perfekt om jag hade tid att gå till dem) och varit för feg för all hemmafärgning mer än regnbågs :)) Först tonade jag det rött och sedan brunt, tvätta å fixa emellan men fick till slut till det, klippte lite med, själkvart :)) Stefan undra; vad gör du så länge, haha.... Men somna sen som tur va :)) Tyvärr börjar vi bli sjuka, men just nu känner jag mig som nyyyyyy!! Och vad smidigt att tona, luktar ju inget för babyn i magen heller!! Nöjd!! Vill bara ha det lite ljusare och "varmare" sen, men har fått rådet att avvakta efter de första tvättarna av Anna, de går ju säkert bort mycket i början, och toning sliter väl lite ändå, så nu får vi se, nu somnar jag in som brunett för första gången, natti mina fina pepparkakor och tomtar, lucior, tärnor och stjärngossar :) 


Fick både plocka öginbrynslust och fylla i lite, å så rosa läppstift är himla fint till mörkt!! Ska bli kul hur man blir med maskara imorgon, haha känner mig så ny, vill typ locka å allt möjligt men såå trött, puss!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar