Sidor

tisdag 9 december 2014

Gokväll fina ni....

Hoppas ni har en bra kväll.... Idag har jag plugat lite teori men mest tänkt på Anita, försökt skingrat tankarna med lite hushållssysslor, men jag vet att det kommer gå bra... Sen gick jag och hämta stumpan på dagis som som vanligt hade haft det super där och skrattat och busat hela dagen, fröknarna säger att Angeline verkligen är en glad liten prick!! Underbart att hon trivs så, jag var lite skeptisk i början, hon är ju så liten, men känns så bra nu :)

Sedan gick vi och shoppade lite lussekläder inför på fredag, då det är hennes första Dagislucia, jag tycker pepparkaksgummor är så söta och vi hittade en så fin klänning i sammet med kristyr som passade henne utmärkt, hon älskade att vara utklädd till pepparkaksgumma min lilla gumma ;)



Åter till Lördagen som jag inte riktigt hann berätta klart om, kolla gärna min goa vän Beccas blogg också som gjorde ett så fint inlägg!! Och tack för dina fina ord!! Tyvärr hade jag inte med riktiga kameran så det fick bli mobilbilder, måste bli bättre på att använda den igen, älskar ju att fota, och det skulle vara sååå vackert att fotografera med "rikitg kamera" där, men glömmer att tänka på allt i gravidvirran, intensivkursen i körkortet, och allt de andra just nu :)



Åh, det var så vackert, en fest och utflyckt som gav minnen för livet!! Och bästa sällskapet, Stefans anställda med fruar och tjejer är verkligen heeeeelt underbara handplockade grabbar!!




 Så spelade vi på lotto och vann ett så fint Bamsepussel till Angeline :)

 Så mysigt i alla bodarna, och så mysigt breve världens finaste man och faktiskt chef/ägare ;)
DUKTIGA STEFAN ASSÅ!! Så stolt över allt han lägger ner och driver på sin fina firma!!




 Till det heeeelt fantastiska Julbordet..... Måste vara Stockholms bästa.... 194 rätter, allt ekologiskt varje rätt som en liten sagodröm i munnen.... Deras kockar är fenomenala verkligen!!



 Tillomed Smörgåstårta fanns det, och säkert över tio olika laxsorter..... Allt i gudomlig kvalité!! Och så mysigt pyntat överallt med tända ljus och alla fina julfärger, de hade verkligen fått till julstämningen.....mmmm....

Personalen var på strålande julbordshumör och servicen var på topp!! 

Deras klassiska utöröra skulle man kunna bestiga berg, ro över långa iskalla hav för....
 
 HUUUUUUR mycket sill som helst, ja 2 hela båtar, haha..... Verkligen alla sorter man kunde tänka sig.... Eller mer än så, många egna rpliga nya sillsmakupplevelser....


Och såklart ett gottisbord.... Men inte vilket som helst, dock var man så mätt så det fick inte plats så mycket dessert och godis och en liten julprinsessa på samma gång :)


MIN STOOOORFAVORIT Jansons Frestelse var heeeelt underbar, men man hade ju ätit så mycket kalla rätter innan, men jag fick med en hel del varmt med -Julbordsfantast som jag är ;)


Vid bordet var det lite livat och himla glatt!! Bland annat armbrytning, haha.... 


Och idag åkte också Världens Snällaste Vackraste Bästa Mamma, haft så mysigt, saknar henne redan..


 Min skönhet, glädjespidare och MAMMA!!!!! MAMMA!!!! MAMMA!!!! Du är BÄST!!
Väldigt speciell och inte som någon annan mamma, men den bääääääästa!! Har bättre och närmare konakt än någonsin, älskar henne sååååå mycket!! Tänk att hon är min MAMMA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar