Sidor

onsdag 3 december 2014

Önskar Er en stilla natt..

För nu släcker vi här (men inte all underbar julbelysning) efter en heeeeldag med körning, teoriplugg, lek och faktiskt lite mera kvällstid för julpynt!! Angeline är frisk också - underbart!! 

Fick nästan klart eldstadsdekorationerna och tillomed stjärnan i sovrummet, så fint, så mysigt, jag ääälskar julen!! Och Amgeline har fått en så söt gran på sitt rum, visar imorgon!! Då kommer farmor också så jag kan plugga och köra lite mera, och på lördag ska hon vara med Angeline hela eftermiddagen och kvällen för då ska vi med firman till underbara Utö på underbar Julmarknad och Julboooord!! Hon älskar verkligen sin farmor, och på söndag kommer världens bästa mormor också!! Och ååååhh vad jag saknar mamma, så längesen vi sågs nu.. Vill träffa Anita med, saknar!! Ska kolla om hon vill komma förbi på söndag eller måndag, så kul att hon och Berit fått så fin kontakt med, nä nu ska jag drömma om min underbara familj och släkt och mina prinsessdöttrar istället för varningstrianglar och påbudsmärken, natti fina ni, sov gott.. 



Bättre sent än när Angeline var sjuk :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar