Sidor

tisdag 16 december 2014

Inatt har nybabyn haft ett eget "Gröna Lund" där inne i magen.....

Och jag fick nästan för första gången i hennes liv säga till henne; -Soooooov!!! Haha.. Vet inte hur många gånger jag vaknat, ibland skulle hon upp i bergådalbanan, uppskjutet, fritt fall, radiobilarma, lustiga husets trappor uppåner, flygande mattan heeeelt vild, tekopparna gick varma och slänggungan var i full gång.... Hon hade verkligen kul hoppas jag för nu när jag ändå måste upp, döööödstrött börjar det visst bli dax för henne att lugna ner sig.... Nja, hon står nog kvar i något "kasta boll 5-kampsstånd än" -poff, poff!! 

Halsbrännan är på topp och jag har vaknat heeeela tiden heeeela natten..... 

Det är nu graviditeten börjat på allvar tror jag, kul med den iuuuunderbara foglossningen på halkbanan idag med!! ;)) Men äsch, det ska gå bra!! 

För vad är inte värt en liten sån;

ALLT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar