Sidor

torsdag 11 december 2014

Renfällsdrömmar, julthé och pudelmjukisbyxor och shoppingstunder till ängeln....

Ja, lite annat än den där himla teorin och körningen bara, ja förlåt men många gånger är den såååå tråkmånsig körkortsteorin så jag måste jag få lyxa till det med mellan lektionerna och plugget...... Jag går och shoppar söta julkläder till Angeline, ska visa vad jag klicka hem nyss också och se, såååå sött de andra!! Och så dricker jag smarrigt julthé, ääälskar kryddigt rött thé med en skvätt laktosfri mjölk, Kusmis jul är helt fantastsikt och YogiTeas julpaket, sååå goa!! Och beställde hem en så gosig pälsväst här om dagen, och blivit helt inne i renfällsdrömmar ibland, alltid älskat dem, och vill så gärna hitta en fin, de är såååå underbara och vackra, skulle vilja ha en där nere vid öppna spisen.. Min svärmor skulle höra med några uppe i norr, skulle typ behöva åka upp på en Julmarknad i Jokkmokk sa hon haha, men har ju tyvärr inte den tiden nu, hur underbart det än låter....

Hittade heeeelt underba pudelmjukisbyxor på H&M häromdan, såååå söta och sköna!! Och har fått en "gravidcravingsdoft" på Saijo Persimmon från Voluspa.. Ääääälskar den doften, minns första gången när jag kände den då jag fick ett doftljus i 25-årspresent, och sedan dess har den varit en bland de goaste dofterna jag vet, blir helt lugn och härlig av den, haha....låter ju som rena drogen, men den är bara såååå god :) Samma blir jag av julthét, helt lugn och andas lite i ibland den lite stresiga vardagen med allt som ska hinnas med just nu.... Men det bor allt en riktig livsnjutare i mig, men det är jag faktiskt himla tacksam för, livet blir så mysigt då :) Hittat precis de rätta fuktet för min torra hy nu med, Dior HYDRA LIFE, den får min hy att stråla verkligen!! Så nu är det färdigpluggat/kört för idag, ska lägga mig i badet, tända ett doftljus och sedan fukta ner hela ansiktet med den goa krämen, sedan smörja in hela kroppen med en underbar kropps och handkräm mamma kom och skämde bort med, hon hade hittat ett helt ljuvliga produkter från ngt härligt märke - KN Nailprodukts.... Kan verkligen rekommendera, man blir så leeeen och de doftar helt otroligt!!


Haha, en gång produktnörd (som jag blev nog redan runt 15-16 alltid produktnörd) Ja, jag äääääälskar verkligen härliga krämer, hårprodukter, mysigt smink och allt sånt där, men har inte så mycket tid för iaf sminkande så ofta längre, men ibland så, tur man trivs helt ok omålad, men det är så kul när man får lite sminktid, dock tillbringar jag min knappa fritid framför spegeln när det finns keramik och pyssel, hur gärna man ändå skulle vilja hinna några fler mer fina skuggor på ögonlocken och några fler maskaradagar i månaden ;) Haha, allt har sin tid :) Fast jag har nog alltid varit den som kunnat springa runt omålad på stan, jätteglad för den "bekvämheten" brukar vara så mycket som surrar i skallen ändå, så jag tänker liksom inte på det bara, men nu är det LYX att få föna/locka håret, måla sig från grunden med alla möjliga skimmergrejer å sånt.... Och jag gillar liksom att det är "lyx" att göra det nu, för det skulle det ju inte vara om man hann det varje dag :)


Tror inte jag visat mina senaste små sötisfynd till Angeline förresten, och ni ska se hur söt hon är i pepparkaksgummeklänningen sen, bild kommer, självklart val för dagislusset ju, ja klart en pepparkaksgumma kommer från ett pepparkakshus ;)

 Ääääälskar kattklänningen och jultröjan under, sååå fina!!
 Och den här klänningen är såååå Angeline....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar