Sidor

söndag 28 december 2014

Asså vilka fantastiska julklappar jag fått.....

Har inga ord för Er min familj och släkt.. Kolla in dessa ljuvliga gåvor, sååå underbara!! Jag är en sån där som liksom inte gärna "önskar" mig saker, ni vet man vill inte känna krav att någon ska behöva gå till den och den speciella affären så jag säger bara slå in precis vad som helst :) Men ändå sitter man där på julaftonskvällen med hela famnen full av helt fantastiska klappar, känner mig helt bortskämd.... Ni ska veta att det var alldeles för snällt och jag hoppas verkligen att mina klappar gjorde er lika glada!! Men måste erkänna att trots den knappa tiden med körkortet blev jag ganska så nöjd med mina klappinköp i år ändå :) Och julen handlar ju egebtligen inte alls om julklapparna men visst är det för mysigt och kul ändå :)) 



Och denna heeeelt fantastiska långa varma goa halsduk har svärmor stickat, den är verkligen heeeelt otrolig!! Hon har också handarbetat den underbara snögubbstavlan, och jag äääälskar snögubbar!! Och så fick jag en helt otrolig jacka, men den måste ni få se på!! Såååå fin!! Imorgon blir det julklappsmys med Johanna och Olga, jag och Angeline åker dit och leker och Stefan ska jobba första dagen efter julen, idag åkte svärmor hem också och i förrgår var bästa faster och Harry här och julluncha, såå mysigt, världens snällaste och bästa!! 
 
Och sedan vi hördes sist bloggen har vi både hunnit med en så trevlig kväll hos Leif och Elisabet, början på ett nytt litet projekt i verkstaden, ett besök med brinnande halsbränna till 1000 och förlåt men (brinnande annan kroppsdel pga typ 1000 toalettbesök på samma dag och natt, på samma gång så jag bara grät av smärta, ringde 1177 som sa åk in, och fick en så bra läkare och syrra och drop som ställde alla salter på rätta nivåer igen :)) Så nu har jag ätit kokt torsk, ris, blåbärssoppa i 2 dagar och tillomed orkat till Täby C idag för några ärenden och känner mig verkligen frisk å pigg igen!! Har väl ätit ngt konstigt bland all julmat eller så.. Men Phu, tur de är över, halsbrännan består dock men den brukar lugna ner sig inom några veckor när babyn flyttar ner sig så bara att bita ihop och ta Omeraperzolet och tugga dedär himla novalukolet, haha.. 

Sov gott!! Puss, hoppas ni haft en fin julvecka och mysig söndag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar