Sidor

fredag 5 december 2014

Fredag, hej!

På väg från bilskolan, i Sollentuna C nu för plugg, och idag är det EXAKT 2 VECKOR till Den Stora Dagen 19 december så jag ska skriva teorin!! Och på måndagen efter köra upp!! Vill så gärna ha tid att hinna klara det tills dess, men måste också tänka på att psykisk stress och hets inte är bra för varken mig eller babyn, igår hade jag massa halsbränna och huvudvärk trots sååå nyttig mat, helt ok sömn så den kan/är ju bara gravid/stressrelaterad.... Kan kanske vara mkt annat med, men får den aldrig som "ogravid" Det är ju ett väldigt vanligt gravsyptom och precis samma med Angeline.. Minns den värsta halsbrännan som igår, men den är ju så värt det :) ska göra mitt bästa bästa iaf, men inte bli galen och besviken på mig själv om jag inte hinner, sen är Angeline så mammig nu igen med, märker verkligen att jag är "inne" i ngt, trots jag försöker dölja det :) Och så alla underbara julintryck, de ständiga problemet med alla kreativa tankar som bubblar.... Bara man ska ta en kopp the och plugga på ett café som nu poppar denna vackra pepparkaka upp och genast störs kolvätena och koldioxidens utsläpp från bensinen och all dess innehåll lite till ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar