Sidor

måndag 15 december 2014

Tipp tapp tipp tapp tippe tippe tipp tapp tipp tipp tapp!!

Angeline äääälskar den låten!! Guuud vad jag saknar henne å Stefan trots de var här igårkväll!! Är ju kvar hos Leif å Elisabet pga intensivkursen, har det jättebra å mysigt här och imorgon är det halkbanan!! Kuuul!! Är förkyld, men försöker plugga och köra så gott jag kan ändå :) Host, host.... Heeeelt täppt fortfarande.... 

Får se om jag skjuter på provet tills i början på januari, eller om jag gör det.... Inte helt 100 bestämt mig än... Hälsan och hur mycket jag hinner/hunnit lära får avgöra.. Imorgon efter halkan ska jag pussa å krama på min Angeline igen!! Eller just det, är ju sjuk, men var nog hon som smittade mig ju så kan nog inte smitta tillbaka, haha... Nä, nu ska jag bland annat läsa på mer om bromssträckor, linjer och körfältspilar i vägen och lite mera härliga och sååå roliga trafikregler här ;) haha....

Mamma saaaaknar dig!!!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar