Sidor

lördag 1 oktober 2011

Vackra Malin fyller år!

Åh, våran jättevackra vän och redaktionschef här på improveme, ja Malin Lundblad fyller år och har ikväll ordnat ett superhärligt House Party!! Åh, vad skoj! Hemmafester är alltid bäst, alltid roligast och Malin är s nderbar som person så det blir säkert ett väldigt fint party. Hon är mycket ordentlig Malin också, väldigt bra person. Ordning och reda är det med henne. Inget strul. Och så är hon väldigt snäll, men så är hon ändå väldigt kul.

Och ja, jag vet…. Hann inte blogga igår när jag kom hem heller, men kom hem så sent, det blev bio med Johanna och en jättefin ny tjejkompis Julia, jag har nog en tendens att alltid bli vänner med tjejer med de namnet :) Vi såg en ganska rolig och romantisk fil som heter Crazy, stupid, love! Den var ganska bra faktiskt (är egentligen allergisk emot komedier)

Åh, vilken underbar hundpromenad jag och Wolf varit ute på i nästan 3 timmar här på förmiddan! Vi gick bort till Näsbypark, vi gick ner till vattnet, solen lyser ute idag och jag är så lycklig! Och smalare blir jag, och jättesmal vill jag bli nu, aldrig mer något hull igen för mig, jag har tröttnat på det nu! Har ju en balklänning att komma i i Miami den 22 också! Och ikväll har underbara Malin House Party, det blir garanterat supertrevligt så härlig som hon är!! Nu ska jag försöka hinna måla en tavla som present! Och här ser ni Malin!! Vilken skönhet hon är!!!! Vilket ansikte!! Visst kan man absolut inte tro att hon är 30 år!! Så fin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar