Sidor

tisdag 4 oktober 2011

Lunch med bloggmaffian..

I torsdags käkade jag, Rosanna, Alexandra, Amir och Aliette lite lunch tillsammas efter ett skönt möte!! Projektet med underbara Daniel! Tycka vad ni vill om denna sköna bloggmaffia (som till större delen är så duktiga så de lyckats bli sveriges största bloggare) men Gud vad jag tycker om dessa människor!!

Har lärt känna dem lite mera nu den sista tiden och Rosanna är verkligen en jättehärlig person! jättesnäll och väldigt ärlig! Alexandra (Kissie) är superrolig att umgås med, haha, speciellt i klädaffärer, hon är lite som mig, mycket spontan och har livlig fantasi, också en jättefin personl!! Amir har jag också kommit lite närmare nu och han är en otroligt go kille, verkligen så fin! Och för att inte tala om Daniel, han är guld Daniel, nej han är som en diamant, en riktigt bra person med ett stort , stort hjärta!! Jag tycker så mycket om er!! Det är alltid så glatt med dessa människor också!! Och så är det ganska skönt att luncha med bloggare! Ja, haha, när maten kommer in tar man genast en liten bild på den, sen går man varvet runt och tar kort på varann en sväng, man tar upp sin telefon, vissa mobilbloggar direkt och andra kanske facebookar…. Allt styrs utav nätet, allt handlar om att uppdaterna. Kankse borde jag gå i lite uppdateringsskola hos dessa härliga människor!!? En extra stor kram till Rosanna som stressat lite för mycket den senaste tiden och fick komma till sjukan med magsmärtor :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar