Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Milla!! Imorgon kommer jag och en vovve!!!

En torsdagskväll står några timmar framför, och en kväll som jag tänkt ska bli lugn och tidig kväll. Ja, för imorgonbitti åker jag hem till väst, först till syrran och hennes fam i gbg, deras dotter åh, min underbara babyguddotter Milla som jag har mängder med paket till, åååh vad jag saknar henne!! Och den lilla nya diamanten i magen som ploppar ut i februari! Pojke eller flicka vet vi inte, åh så spännande! Det blir först en sväng till Collage, där nattstad + Freddie, kör ett aw-premiär-mingel och senare till Operaterassen för ett jättefint välgörenhetsevent som Alex ordnar! Till förmån för MinStoraDag.

Men hem tidigt ska jag, hem till lilla Wolf som följer med mig hem imorgon!! Milla kommer att älska honom!! Åh, tänk så ljuvligt att både ha världens goaste hund och en baby med sig på promenad!! Vi ska hitta på massor av mysiga saker i helgen, men framförallt så underbart att träffa alla igen!! Och Mamma och Pappa!! Åhh, bästa föräldrarna!! <3 Hörs ikväll!

Jenny, Jimmy och Milla, från Grekland i somras…och lilla underbara babyn i magen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar