Sidor

måndag 3 oktober 2011

Jag åker hem!

När jag kom till Disneyland första gången tänkte jag att nä, nu har jag faktiskt hittat hem. Här är allt glatt, färgglatt, högljutt och här finns det massor av underbara glada barn överallt! Här vill jag stanna!! Här vill jag bo! Här skulle jag tillomed kunna tänka mig att jobba! Disneyland i Kalifornien är helt otroligt, helt magiskt! Och nu, nu på tisdag nästa vecka ska vi åka till det första, till det riktiga, joooo!!! DISNEY WORLD i Oralndo! Och de slottet är jättejättestort!! Gud vad jag älskar Disney!! Och deras shopping är heeeelt underbar!! Har många fina plagg där ifrån, och många fina stora härliga tekoppar!! Och gosedjur!! Och min bedårande prinsessguddotter Milla har många presenter från där!! Och nu ska hon få ännu mer!! Åh, tänk när jag kan ta med henne dit, och alla mina underbara, glada ungar också!! Jag måste träffa en man som älskar Disney också, så vi kan åka på massor med familjesemestrar dit!! Tänk!!

För övrigt ser USA-planeringen ut lite såhär nu.. Vi åker dit nästa tisdag, till Orlando, sen vidare till Miami efter någon vecka, bal där med våran underbara vän Carson och hans lillebror, stannar där några dagar, åååh längtar såå mycket tillbaka till Miami!! Till hela stan till South Beach, till solen, till klubbarna, till allt BRITTO överallt, till nobumiddgar, åh till deras okopierbara violgrädd-drinkar och till neonfärgerna de har mycket av i Miami! Och nu ska jag gå runt i alla supercoola inredningsbutiker också!! Hann knappt det sist! De har ju ett mycket speciellt Design District som är känt över hela världen för deras helt galna saker! Prova googla det och ni får upp massvis härligt! Sedan åker jag vidare till L.A. för att hälsa på riktigt efterlängtade vänner! Så jag kommer tillbaka i början på november igen så jag flyttar inte än, nu blir det bara lite semester!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar