Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Den nya babyn i Jennys mage!

Gick senare runt och shoppa lite för att skingra tankarna om alla härliga val, ja val som faktiskt gör mig lite snurrig just nu… Tog en god salladsmiddag och hade faktiskt en riktigt skön kväll för mig själv i stan. Nu är jag hemma, tagit en go dusch, gjort en inpacking och en ansiktsmask.. Tänkte visa er vad jag hittade för härliga grejer. Älskar verkligen att shoppa i USA, så mycket roligare! Och så hittade jag så söta saker till min systers nya bebis i magen. Den bebisen tänker jag på flera gånger om dan, min jättefina, underbara lilla nya bebis som jag ska skämma bort precis lika mycket som Milla! Åh, vad go den kommer att bli! Eller är! Åh, den nya lilla bebisen i magen! Pojke eller flicka vet vi inte, men jag köpte saker både för pojke och flicka, så får jag isf ge de andra grejerna till någon annan ny baby, det finns ju alltid goa vänners bebisar som kommer ut emellanåt :) Åh, dessa bodysar är verkligen i sånt helt ljuvligt material! Och jättejättesmå! För nyfödingar! Och se den som man blir en liten nyckelpiga i!


Och en liten pottbok till Milla som snart ska sluta med blöjan, babysockar för pojke och flicka och en liten rosa snuttefilt till min lilla Nalle, åh vad jag saknar min lille kattson, men jag vet att han har det jättebra hos mamma och pappa <3

Sen shoppade jag några härliga saker till mig själv också. Köpte denna superhärliga parfymen från Juicy Couture, älskar flaskan så himla fin! Och så hittade jag en jättehärlig julklapp från Juicy också, men den kan jag inte visa :) Till en nära och helt underbar vän! Sen hittade jag också lite nya nagellack, säkert ingen superkvalite, men jag målar naglarna så ofta i olika färger så jag använder lite alla möjliga konstiga, och ibland brukar jag också måla tavlor och keramik med nagellack! Sen två helt underbara tvålar, sådana där fina med rep i så man kan hänga upp dem i duschen, en pepparkaksgubbe och en väldigt vacker ängel. Proverna luktade så gott också! Passar perfekt att ha i duschen nu till julen med!

Och en mycket härlig klänning, älskar tyget! Ser ut som utkladdade fjädrar med oljepastellkritor!

Och två nya trosor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar