Sidor

måndag 10 oktober 2011

LJUVLIGA LADURÉE

Gomorron!! Oh sorry, hann inte blogga igår!! Är iaf hemma från gbg nu och idag har jag massor med saker att göra!! Alltid sådär när man ska åka iväg! Först är det ett kul möte med ett företag som jag ska göra ett superhärligt samarbete med, sedan ska jag kolla in en keramikverkstad i Vasastan, efter det traska iväg till min härliga vän Anna på SACHAJUAN Sturegatan (gå till henne, hon är super!) för att klippa och bleka lite utväxt, efter det blir det en spruta i armen, lite mer vaccin för nästa resa, och så några småärenden emellan…. Sen ska jag mötta upp Chouchou och sen drar vi hem till mig för lite mera packning och myskväll. Vi ska upp typ 3 inatt, planet går vid sex, så vi kommer nog gå och lägga oss och sova tidigt ikväll.

Ska byta i Paris också, älskar att byta flight där! För då kan man shoppa lite LADURÉE på flygplatsen som gör världens härligaste macaroons (som smälter i munnen) och superlyxiga parfymer och doftljus! Gå in på deras sida och skippa inte introt, helt underbart! Vill verkligen till Paris snart! Skulle egentligen dit med mamma och Jenny nu i höst, men vi hann inte så vi så vi planerar en resa dit i vår istället, oc då är ju stan som bäst! Mamma är jätteskön att vara med i Paris, hon har bott där så många år, pratar franska som svenska och hittar överallt! Hittade några bilder från när jag bytte flight där förra året, när vi var i Colombia med Paradise Hotel:) Och gud vad brun jag var på hemresan! Och Missa inte detta ljuvliga blogginlägg heller, hittade det när jag skulle googla bilder nu, vilken fantastisk födelsedag hon måste haft!! Och alla vackra pastellfärger! Guud så fint!!

Hade spillt kaffe på tröjan :) Åh, vill vara såhär brun igen!! Ska försöka sola lite i USA nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar