Sidor

torsdag 27 oktober 2011

LOVELY DAY!

Åh, vad jag älskar Miami! Har haft en helt överunderbar dag här i South Beach. Morgonen började med en go mugg kaffe på Starbucks och sedan en lång härlig strandpowewalk! Sedan poppa jag in i lite olika härliga shops och hittade den sista shoppingen :) Haha, det är ofta jag tänker detta får bli den sista, och fem tio minuter efteråt hittar jag alltid något nytt! Men jag hittade en så himla snygg bikini som faktiskt satt riktigt bra över brösten, vilket är lite ovanligt för mig, ett jättesnyggt linne, några härliga nya armband, en cool liten grönrosa väska, några härliga trosor och några sköna produkter samt några nagellak! Jag hyrde en väldigt härlig cykel och hittade världens sötaste hundvalpsshop!!!! Jag höll på att dö där inne för alla sötnosar! Tur att jag inte bor här i Miami för då skulle jag väl tänka att nä, detta får bli den sista hunden, för att nästa dag köpa en till ;) Åhh, men det är precis ett sånt härligt liv jag önskar mig, mängder med gosiga hundar, katter och bebisar!! Tänk vad underbart! Och ett stort trähus i mängder olika färger och massa gosiga soffor och cupcakes! Det blev en sista cupcake på vägen också! Det fick bli min lunch idag :) Imorgon åker jag hem till Sverige, det blev det valet ändå, känns bra, men kommer sakna Miami såå mycket, men snart åker jag hit igen :) Nu lite packning! Sen natti, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar