Sidor

fredag 14 oktober 2011

Det finns alltid en anledning att fira i USA!

I morse vaknade jag tidigt, Julia låg och sov brevid mig så sött. Hon såg verkligen ut som den prinsessan som hon faktiskt är när hon låg där, hon såg verkligen ut som Sleeping Beauty. Så jag gick upp, hittade en cykel i garaget och cyklade iväg till affären för att köpa tårta och härliga jordgubbar och sånt där härlig smörja som man kan baka med, skriva namn och så. Hittade två superhärliga disneyballonger, lite champagne och några fina ljus! Och så cyklade jag hem med tårtan på pakethållaren, ballongerna knytna runt styret, skumpan i cykelkorgen! Solen lös och fåglarna kvittrade! Jag kände mig så lycklig! En speciell amerikansk lycka! Och Orlando som är så vackert!

Så kom jag hem, tyst som en mus för att inte väcka min lilla Sleeping Beauty. Gjorde fint med jordgubbarna, dekorera och skrev Sessie Strawberrykiss på tårtan, smög in med ballongerna och skumpan, satte på en vacker disneylåt på låg volym, tände tårtan och knackade på…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar