Sidor

fredag 7 oktober 2011

En hel liten hög nya gosedjur till min ängel!!


Oh, förlåt, lovade att komma där igårkväll, men har tyvärr inte haft en endaste minut framför datorn! Men trevligt har jag haft det, helt underbart! Hoppade på tåget tidigt imorse, det gick redan vid nio och så var jag framme i Göteborg redan kvart över tolv, så skönt och smidigt med x2000, älskar att åka några timmar tåg ibland, man hinner läsa lite, skriva i almanackan, och bara dricka en go kopp kaffe för sig själv, man kan liksom inte stressa på tåg för det går ju inte fortare, det är en viss tid, sånt kan få mig lugn.. Eller för sig själv och för sig själv, jag har ju faktiskt med mig den lilla änglahunden Wolf hit, så det blev såklart en massa hundgos med!

När vi kom fram mötte syrran upp mig efter hennes skoldag för lite lunch och sedan åkte vi och hämtade Milla på Dagis, eller Magis som Milla säger :) Med mig hade jag en stor, stor påse full med massor paket som jag samlat på mig under sommaren till min lilla docka. Det är ju tyvärr inte jätteofta vi hinner ses, jag, Jenny Jimmy och Milla men jag ska verkligen försöka bli bättre på att åka hem till Västergötland och Göteborg. Fast i sommar tycker jag ändå att vi fått spendera ganska mycket härlig quality time tillsammans när de varit uppe i skärgårn en del och när vi fick en vecka tillsammans i Grekland. Men mer tid kommer, åh jag vill verkligen göra allt för min lilla Milla, och om jag får egna barn i framtiden kommer hon också alltid vara som min lilla dotter också!

Och åååh, nu kan hon öppna paketen själv också! Och säga Lina!! Lina, titta!! Hon pussas och kramas, pratar mer och mer!! Gud vad jag älskar henne, och jag älskar att skämma bort henne!! Men Jenny och Jimmy säger att jag inte får köpa mera kläder nu, ja hon växer ju ur de så snabbt, och så är Jenny själv ganska duktig på att shoppa :) Men nu har jag köpt en massa nya fina gosedjur istället, det blev en hel hög idag :) Och det har jag ju inte köpt förut ;) Haha, undra hur stor högen skulle bli om vi samlade ihop allesammans jag bara ”varit tvungen” att köpa till henne. Idag fick hon iaf en jättefin regnbågsängladocka från Rubens barn, ett jättehärligt svenskt dockmärke, så fina mjuka dockor!! Och en New york-barnbok med massa fina tecknade NY-bilder, en Nalle från Empire State Building, Nalle Phu-kängrun, en liten flamingobebis från djurparken i Rom och Morran som jag hittade när jag bytte flight i Helsingfors. Hittar alltid massa saker när jag är ute och reser till ängeln, egentligen vill jag köpa henne varenda Nalle, haha, Jenny och Jimmy brukar skoja om hur det ska gå när jag får egna barn, kommer vara pank efter 2 dar :) Åh, det är så mysigt här! Jenny lagade senare en jättefin laxmiddag ikväll och sen kollade vi på film. Jimmy var iväg och köpte mängder med godis och annat gott, säkert bara ett kilo i lösgodis, han skämmer verkligen bort sin gravida tjej!! Tycker jag är såå bra!! Gonatt, sov gott nu!! Puss och kram, hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar