Sidor

lördag 1 augusti 2009

Prideparaden var fantastisk!

Ååh, vilken fin dag detta är! Jag och lilla Nero kom just hem ifrån stan, och där har det varit helt underbart! Vi har kollat på prideparaden, den var verkligen helt fantastisk! Första gången jag kolla på den, och så häftig och härlig trodde jag ens inte den skulle vara i närheten av! Den stämningen och glädjen bland alla fina människor var så stark, äkta och fri! Jag tror det är svårt att beskriva om man inte varit där, för man ryser alltså till ibland. Så himla fint! Ni som inte kollat måste bara göra det någongång, för det var verkligen en helt fantastiskt upplevelse! Sen mötte jag upp Ci och hade det lika trevligt som vanligt, vi gick på promenader med Nero i stadsparkerna, sen kolla vi in i en rolig butik, och då hittade Ci några jättesöta saker där som hon shoppade. Nu ligger jag och sötnosen i sängen, han är trött efter ha varit igång hela dagen, men han har haft det jättekul tror jag. Och han älskade också paraden, stod och kollade alla sjukt härliga utklädda människor med stora ögon och voffade till ibland:) Ikväll ska jag ut med Sara en liten kort sväng, vill ju inte lämna Nero för länge, men han sover nog gott i ett par timmar när jag är iväg. Lägger upp några fina pridebilder från nätet. Ha en fin kväll! Puss och kram







Så härligt med lesbiska tanter!



Och Nero tyckte det var såå spännande! 

1 kommentar:

  1. Gud vilka fina bilder du har hittat! Älskar prideparaden, skittrist att jag inte kunde följa med och titta :(

    SvaraRadera