Sidor

söndag 30 augusti 2009

Herrljunga!!!

Det var inte alls speciellt konstigt att "komma tillbaka" efter så lång tid faktiskt, det kändes väl lite märkligt på något sätt, men så var det också bara så himla mycket som, den känslan "att det lika gärna kunde ha varit igår". Malin hade en alldeles förtjusande ny lägenhet, och där var vi på en mycket trevlig liten inflyttningsfest, sen drog vi till parken, Herrljunga Folketspark, shit alltså. Där festar man på öl eller cider, ur burk eller plastmugg, på härliga träbänkar med goa skratt! Det var verkligen så himla mycket folk man träffa, som man inte träffat på flera, flera år där. Och många gjorde mig så glad, de kom fram och sa; heeeeej Linaaa, ååh vilka fina saker du gör, vi kollar din blogg! Det blev många kramar, med så många goa fina människor! Goda glada Herrljungabor!

Det var verkligen en kul kväll:) Tog inte så många bilder, min mobilkamera är ju inte den bästa på kvällen iallafall. Ska köpa mig en ny kamera snart tror jag, en sån där riktigt bra vill jag ha, så jag kan ta en masssa bilder på mig själv oc lägga upp på här på min blogg! Hahaha, skoja:) Ska se om jag kan sno bilder från någon annans blogg sen:) 
Och vad glad man blir när man läser sista raden i härliga 
Sarahs bloggOch Lina Hellqvist var där-woho..! Haha, klart jag var! Tack Sarah! Och tack Malin för en så fin fest! Och gud va kul att ni är så många som tittar in här, det trodde jag inte! 

Julia, Ewe och glada Malin!
Herrljunga Folkets Park! Släng dig i väggen, café opera! Haha...
Glada jag!

Söta glada Anna och Emma! 

2 kommentarer:

  1. Wow vilka snyggingar ni är där i Herrljunga!

    SvaraRadera
  2. grymt kul att du kom lina :D hoppas vi ses snart igen.

    SvaraRadera