Sidor

torsdag 13 augusti 2009

Ååh, en sån här skulle jag vilja ha!!

1 kommentar:

  1. H.-M e n..den s e r ju ut som jag när jag har gjort bort mig.Rödrosa i nunan..ja,halva jycken,som tigger en förlåtspuss o vill vara Din kompis.
    -Älskar Dig för Din egen skull..o känner som om Du vore min syrra;-)-Vet Du-vi(-min bror o jag) var väl ca12 år gamla o hade en massa hästar hemma på gården och det hela gick ju ut på att vem som skulle våga ta en galopp(-utan sadel) först o inte ramla av?Min brorsa o jag var jättesura på henne ty vi anade att det blir hon..förstås!!-Hon red ju bättre än vi.Vi tänkte sabotera det hela o en lördagseftermiddag då föräldrar vart på på nån förbannat evenemang o vi förstod att nu kan T inte låta bli! -Klart att Tiina hämtar en egensinnig sto(-de e ju lite knepiga sometimes o T var den enda som den accepterade på ryggen)-Vi gömde oss i buskage med ärter o blåsrör för att skrämma ston.Det gjorde vi också.Ston tog världens galopp..o min kära syrra satt på ryggen!!
    -Min brorssa o jag vart sura på henne..jag tror det var 14 år..;-)Att tappa ansiktet sådär
    Tack för Din rara kommentar.Tycker om Dig
    H

    SvaraRadera