Sidor

torsdag 27 augusti 2009

Hej!

Nu har jag tvättat massor med kläder, jag har fixat ärenden i centrum, jag har skickat ett komplicerat sms till en person, och komplicerade säkert ihop allt mer än vad jag borde göra. Men när man tycker att någon person verkar snäll, vill man liksom förklara ut saker. Fast det här vad nog saker som inte hade någon stor betydelse för alls för honom, kanske inte för mig heller egentligen, men jag var ändå tvungen på något sätt. Eller inte, jag vet inte.. Han ler nog bara och tänker lilla Lina, det är lugnt, tänk inte på det där. Men jag är sån ibland, ja håller väl på att lära mig. Det är ju det viktigaste att man lär sig, och inte går in i saker mer än vad man behöver. Nu känns det iaf bra:) Och jag är säkert en lärdom rikare. Jaja, nu lämnar jag det där. Ni hör ju bara hur komplicerat det låter. Haha..

Ci kommer till Täby om ett par timmar, vi ska umgås lite och sen åker vi in till stan. Jag ska träffa upp Anita vid Gondolen runt 18,  och hennes rara vän Pirkko, för de tänkte att vi ska dricka en liten fruktdrink, och ha en trevlig tidig kväll. Hon är jättegullig Pirkko, och hon är så fäst vid min keramik, det är skoj. Jag ska skapa henne något fint, och bjuda henne på mitt Vernissage. Det är många jag ska bjuda, jag måste börja skriva ner snart. Nu ska jag fixa i ordning mig lite. Det är så vackert väder här idag! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar