Sidor

söndag 16 augusti 2009

Jag älskar faktiskt den här stan!

Och jag tycker så fruktansvärt mycket om så många människor här! Att det kunde bli så bra tillslut. Det var ingen som trodde. Jag som var på väg att ge upp, jag var på väg att ge upp där ett tag. Det var en svår tid i den här staden i början. Fast allt det där var längsen. Så längsen nu. För sen fick jag fantastiska själar i mitt liv, och en utav dem hade jag en underbar dag tillsammans med igår. Jag blir kvar, jag ser ingen plats för mig någon annan stans nu, faktiskt så gör jag inte det. Jag blir kvar i den här stan! Jag känner mig hemma här. Jag älskar den, jag älskar mitt liv och det känns som jag älskar det mesta just nu. Se bara vilken fin och trevlig dag det var igår! Åh vad trevligt det var! Det var så himla trevligt! Haha, nä men det var verkligen det. En underbar dag var det. Vi paddlade först runt i brunnsviken, tog en gofika i en sjöstuga. Sen käkade vi snabbmiddag på lammspett och couscous. Sen åkte vi till söder och tittade lite på Richard Wolff, parkteatern. Sen drog vi vidare från söder och drev runt en sväng i Kungsträdgården, men där kände vi oss alldeles för gamla för att va. Det var ung08-festival, och alla var 15 typ. Så vi drog till Adolfs torg på operakonsert istället, bättre ålder, kanske lite hög. Sen fikade vi och hade trevligt några stycken. Lite senare åkte jag hem. Och jag sov så gott inatt. För övrigt har jag fått en vagel i ögat, vilket är hemskt störande. Men äsch! Skitsamma, det går över:) Ha en fin söndag! Kraaaaam

2 kommentarer:

  1. Precis som det skall vara mitt hjärta. Du förtjänar det bästa min sol!
    Kram

    SvaraRadera