Sidor

måndag 24 augusti 2009

God morgon!

Nu har man varit uppe ett par timmar. Det är så skönt att vakna upp till en skinande, ren lägenhet, och det är så mysigt att vakna upp brevid en söt, pigg liten vovve som genast vill ut på morgonpromenad i solen. Vi hade en trevlig promenad, och vi träffade på en hel sån där trupp med glada dagisbarn som älskade lille Nero.

Senare idag får jag reda på vilket datum som mitt vernissage kommer att äga rum i Gamla stan här i höst. Troligtvis blir det i slutet på oktober, eller i början på november. Allt ska planeras med god framförhållning, och jag ska skicka ut inbjudningar till massor av goda människor. Några ska få mera personliga, med små minimålningar på hade jag tänkt:) Och är det någon som läser detta nu, och känner för en liten inbjudan är det bara att maila mig på linasi@hotmail.com

På fredag hoppar jag på tåget hem till familjen, på lördag är det stor återträff, med glada festligheter för hela den gymnasieskolan jag gick på. Det kommer bli skitkul att träffa alla igen! Shit, det har liksom gått tre år, bara sådär känns det som, helt sjukt vad tiden går fort.. 
Ha en riktigt trevlig dag nu! Jag och Nero går till keramiken sen. Jag känner mig starkt inspirerad, det har poppat upp en ny keramikgrej i skallen. Nu ska den bli verklighet och nu ska jag skapa konst dag som natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar