Sidor

måndag 24 augusti 2009

Godnatt.

Det var en bra kväll ikväll. Jag har varit och simmat (kom ihåg att jag ska göra det varje måndag nu.) Sen tog jag och Nero en liten prominix, sen gick vi in till min granne Lisbeth, som som alla andra blir överförtjust i Martinas lilla hundpojke, vi drack the i hennes härliga uterum och hade lika bra diskussioner om livet som vanligt. Hon är bra vettig och snäll den tanten, hon är jättego, verkligen. Sen tog jag och Nero en kvällspromenad, sen hade jag ett fint samtal med en utav mina närmaste människor, Ci. Åh, vad jag gillar henne. Nu ligger jag och Nero i sängen, vi ska snart sova. Och just det, jag fick reda på en väldigt fin sak på väg hem ifrån badet också, en helt underbar grej mellan två människor. Men jag får vänta med att berätta från jag kollat att det är okej och sådär:) Allt känns bra, och en annan grej som är kul är att min duktiga lillebror trivs så bra med sina första gymnasiedagar. Han har börjat teknisk linje, och Jimmy Jennys festman gjorde sin första dag på högskolan idag, han ska bli ingenjör. Åh vad ni är många som är duktiga i min närhet! Jag känner mig så stolt! Och det är inte fel att skryta om sina fina människor, det har Sara lärt mig idag:) Nu pussar jag den lilla älsklingen gonatt. Sov gott. Puss.

1 kommentar: