Sidor

måndag 17 augusti 2009

Sperma eller inte? Det är frågan.

Gud vad skönt det var att komma igång med leran igen. Jag började på ett nytt träd, långt ifrån klart, typ halva stammen ska karvas bort sen när det stått till sig lite. Jag ska fixa fågelholkar och fågelbon. Sen ska det vara ett troll som gungar i en gunga:) Sen glaserade jag min spermadrottning och lagade ett par sprickor. Jag funderar på att glasera över sperman också, den känns lite väl fråga-olle-konst kanske.. Jag tyckte först att det var lite fruktsamt sådär, men så känns det lite som om det förstör också.. Hehe, jag får se. Vad skulle ni gjort?




4 kommentarer:

  1. Ha kvar den, helt klart.

    SvaraRadera
  2. Du gör så vackra konsverk!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag diggar spermakonsten!!
    Kramar Johanna :)

    SvaraRadera
  4. Hehe, tack Johanna! Glaserade dock över dom idag, tänkte det var bäst så ändå:)

    SvaraRadera