Sidor

fredag 21 augusti 2009

Vissa saker måste man köpa direkt.

En så fin dag det var idag! Vaknade åtta, den lilla sötnosen låg tätt intill mig under täcket och sov. Jag väckte honom, han förvandlades genast till en studsboll som inte ville något hellre än att gå en långpromenad till Näsbypark för att ha ett keramikpass utomhus med oss. Och vilken tur att vädret var på topp så att han kunde följa med och busa runt i trädgården, medans jag höll på med att göra klart min lilla keramikelefant:) Allt gick så bra och jag fick både klart elefanten och trädet till bränning. Sen kom också min fina goa Sara och hennes Hannes med på köpet till Näsby, vi gick till en skitkul secondhand! Där föll alla som jobbade för lille Nero, de tyckte han var världens sötaste. Jag föll för en fåtöljstol. Jag föll bara, jag var tvungen att köpa den, jag var bara verkligen tvungen... Nä, men asså jag var det. Sara sa plötsligt: Titta Lina, den där är ju verkligen du! Jag ba: -Jag måste ha den! Jag köper den! Den ska jag bara ha!! Haha, jag köpte den direkt, och fick pruta 200, den blev min för bara 800! Åhh, den är verkligen fin, tycker ni inte? Sjukt fin!!! Ahhhhh, gud vad fin den är, handgjord och allt. Saras störtsköna mamma kom också, sen fikade vi och hade det hemskt trevligt. Sen körde hon hem mig och min nya stol, jag var så glad. Det var första gången jag träffade Saras mamma också, hon var verkligen en härlig kvinna. Sen har jag och Nero haft en toppen dag, nu ligger vi i sängen och myser. Imorgon blirre  kräftskiva så det blir en lugn skön kväll ikväll. Kanske får vi besök av en ny flirt, om vi orkar:)

Viss är den fin mina vänner? Så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar