Sidor

söndag 9 augusti 2009

Rosé med Dessiré på Josefina, sen mötte vi Martina:)

Hihi vad jag rimmar bra, tralalalala. Vi drog till Josefina igår, jag och Dessiré, vi drack rosé. Sen kom söta Johanna, utan finnar i sin panna. Vi hade det så trevligt och kul, vi åkte nästan runt på hjul! Sen träffade vi några sötnosar som ville till soapbar, så vi far. Nu orkar jag inte rimma längre, det blir bara en massa b-rim:) Vi hade iallafall en sjukt kul och mysig kväll! Sen gick vi och festade lite till på undici, där min Martina jobbade dörr. Och tror ni inte lilla Nero var där med Martinas nya Richard, min lilla älskade Nerovovve! Kvällen avslutades på ett mycket märkligt sätt, jag råkade stöta på en person. Stod under svampen och tittade varann rakt in i ögonen. Sen pussades vi, och sen drog jag hem och sov. Han också. Absolut inte med varann. Det är svårt det där när gamla kärlekar bara dyker upp på gatan. Man vet liksom inte hur man ska göra.
Dessiré:)

3 kommentarer:

  1. Du är så snygg och söt! Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Du är alltid så rar och go! Kram

    SvaraRadera
  3. HAHAHA rolig blogg!
    Hoppas vi ses snart igen, tack för en rolig kväll!
    Puss och Kram
    Johanna som inte har finnar i sin panna, hahaha!
    <3

    SvaraRadera