Sidor

fredag 28 augusti 2009

Fatta den 16 december kanske.


Ah, jag har ju inte träffat Jenny sen Egypten, asså jag höll på att dö när jag kom hem, hennes mage är stor, stor, stor, det är min lillasyster, asså min lillasyster!!! Jag fattar inte, allt känns som en dröm. Det sparkar och allt, för fullt sparkar bebisen och jag är lyckligast i hela världen när jag känner det, och jag vill bara pussa på magen, sätta mitt ansikte tätt intill hela tiden, och vi alla har det så fantastiskt här ikväll, jag känner mig helt upprymd Jag älskar hela världen, den här magen är sååå underbar!!! Och gud vad jag redan älskar den här bebisen mest av allt finns, kom ut nuuuu!

4 kommentarer:

  1. Din syster har så stor mage. Hoppas du tar många kort när den söta bebisen kommer ut. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Hihihi!! Ja, då kommer det bara braka loss med bilder på den lilla älsklings bebisen kan jag lova!

    SvaraRadera
  3. Du menar väl inte Jennys mage? Visa lite ultraljudsbilder på hennes ...som tänjs???

    SvaraRadera
  4. Det är inte bara estniska kvinnor som har ett vapen, utan svenska!

    SvaraRadera