Sidor

tisdag 11 augusti 2009

Jag ska berätta något stort nu.


Många vet det redan. Men så känns det ändå som en dröm, fortfarande känns det som en dröm. Det känns fantastiskt och underbart, samtidigt overkligt och konstigt. Det känns makalöst och ofattbart.
Det är så fint, det är så starkt. Det känns i hela mig, det känns mjukt och varmt i hela hjärtat, i hela hjärnan känns det ljuvligt när jag tänker på det. Jag tänker på det jämt. Jag kan sitta och drömma om det i timmar, detta är så fantastiskt. DETTA ÄR SÅ FANTASTISKT! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ER!!!

Det är ett nytt liv vi pratar om. Det är en ny människa påväg till jorden. Gud har skapat ett liv, Jimmy och Jenny ska bli föräldrar till jul. Jag ska bli moster! Jag har inte den förmågan att med mina ord beskriva det, det är för stort. Känslan spränger universum. Att det finns ett liv i Jennys mage. Den älskade gudagåvan växer sig nu allt större och större, för varje sekund tar gåvan nya andetag genom hennes lungor.
Ooh, detta gör mig snurrig av lycka, värme och kärlek! 

De är unga, men jag är övertygad om att de kommer bli hur bra som helst ändå. Jag vet att ni klarar det här! Jag lovar att göra allt jag kan för er tre!

Tusen kramar till er, Jenny och Jimmy!

2 kommentarer:

  1. WOW!!!!!! Ä DET SANT???!! GRATTIS!!! PUSSSSS HANNA P

    SvaraRadera
  2. Grattis till Linas syrra. Puss och kram Henric

    SvaraRadera