Sidor

tisdag 4 augusti 2009

Hammockhäng i Gustavsberg nu:)

Vädret är fantastisk fint idag! Jag har det så skönt här i hammocken, och här på Willys mysiga  sjötomt i Gustavsberg. Här har jag legat nästan hela dan och slappat, skojat och skrattat. Jag har varit på flamshumör idag:) Tidigare åkte vi och köpte lite målargrejer så jag kunde börja måla en kanintavla. Allt känns fint i mitt liv här i hammocken. Fast mycket är väldigt fint också. Jag har haft många trevliga telefonsamtal idag med, och imorgon kommer min syster Frida till Stockholm! Då ska vi också ut till havs och bo i skärgårn några dagar, i Sjövillan! Jag älskar så mycket! Så många platser och personer alltså. För älskar, det gör jag faktiskt inte med någon... 
Men glad är jag ändå, jag är väldigt glad:)


4 kommentarer:

  1. Du skriver alltid lika gulligt. Jag är som vanligt med dig här. Kramis Ronja

    SvaraRadera
  2. Lina.Satt här-mitt i natten-och försökte analysera!Duken består mera än 50% vitt.Du har gjort ca 5 penseldrag.Du har blandat 2 gånger.
    Dessa kaniner l e v e r..de hoppar ur duket närsomhelst.....ryser H

    SvaraRadera
  3. Titta på mej! Jag har ett sött ansikte och till synes smala ben!! Titta, titta på mej!

    SvaraRadera
  4. Gud vilken härlig kommentar!! Tack!

    SvaraRadera