Sidor

fredag 29 maj 2009

Systeryster och lillstrumpa.

Vilket väder vi har haft idag, helt underbart ju! Hoppas, poppas allt är bra med er! Själv har man fart och flängt runt hele dan. Keramik Näsby, sen ärende i stan, sen till Martina i Sumpan, sen till Mörby centrum, sen tillbaka till Täby, sen la jag mig här.. La upp ulven, men kände visst för att skriva ett par rader nu också..

Och ååh, imorgon drar jag hem!! Hem, hem, hem!! Det ska bli superhärligt, jag tar tåget vid ett sådär. Och på söndag blir det stort kalas! Jiihoouu! Jimmy fyller 19 och Jenny fyller 18. Tillomed på samma dag fyller de. Hehe, kul ju. Men jag kan inte fatta att min lilla, lilla, lillasyster är 18 år nu alltså. Det känns som om jag var 18 nyss liksom. Tiden går så sjukt fort, för fort. Man hinner inte tänka, man bara lever på. Men under tiden händer det ju en massa goda, fina saker också. Så när jag tänker tillbaka, så har jag faktiskt ett väldigt, väldigt fint liv. Ja, men den känslan liksom, att man har så mycket att leva för. Jag älskar den, och den är här för att stanna! Jag är inte ens kär i nån kille, näpp inte olyckligt kär heller. Och jag älskar den känslan också, att bara vara fri och inte vara kär i någon speciell alls. Bara lite allmänt kär i livets tillvaro räcker gott och väl just nu. Natti, natti sötnosar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar