Sidor

onsdag 3 juni 2009

Det var så fint kalas.

Oj, jag får ju inte glömma bloggen.. Jag är fortfarande hemma, här nere hos familjen. Har det hur bra som helst, och tar bara dagen som den kommer lite grann sådär. Verkligen skönt att bara tat lugnt och komma ifrån pulsen där uppe i Stockholm ett tag. Nalle stormtrivs och Fridas kattmamma Esters kattungar är helt bedårande. I söndags hade vi kalas i trädgårn för Jenny och Jimmy, som blev ett väldigt lyckat kalas med underbar sol, släkt, nära och kära samt Jimmys urgulliga familj:) Och på fredag åker vi ner till Göteborg och firar Jimmy än en gång som tar studenten. Hoppas allt är bra med er. Lägger in några härliga kalasbilder:) Kram!


Glada födelsedagsbarnen och Morfar!













Gud alltså vad dom är söta!

2 kommentarer:

  1. -Vet Du,jag tror jag anmäler Dig!!!
    Att skicka såna söta bilder till oss här..mitt i avgaser,tågstopp,+9 ute,duggregn..o jag vet inte vad?
    -Tänker anmäla Dig i vicket fall;-)
    -Hm-Blir nog en puss(-tror på 2).
    -Katten också
    -Puuus dååå

    SvaraRadera