Sidor

onsdag 24 juni 2009

Hello!!

Ja, visst är det underbart med detta fantastiska väder?! Fast jag precis varit i världens solstarkaste världsdel, vill jag bara ha mer och mer nu! Ha just legat i kanske två timmar här utanför mig, och bara myst med den varma solen, på gräsmattan vid fontänen. 
Visst ser det ganska skönt ut där nere?! 
Men man saknar ju röda havet nu asså, åh vilken härlig semester det var! Jag ska lägga upp lite bilder sen när jag får dom av Peter:) Nu ska jag tyvärr gå bort till min husläkare och kolla upp min feber och så. Känner mig iof bättre nu, än vad jag gjorde imorse, när jag ringde och ville ha en tid. Det är säkert något vanligt virus bara, men magen är inte riktigt som den ska den heller.... Äsch, det går väl över snart:) Men kan vara bra att kolla läget ändå tänker jag. Soliga kramar från mig så hörs vi!

4 kommentarer:

  1. Your body is hooooot bruden! Hanna P

    SvaraRadera
  2. Men lilla, illa Lina. Du är ju nästan naken på den senaste bilden här. På med kläderna stumpan!

    SvaraRadera
  3. Men vad är det här nu(-riktad till Helené)lite gran?
    "Stumpan" är ooo förhoppningsvis förblir "Stumpan" Hon är.-Varken Du Helené eller jag lyckas nog inte åstadskomma det Hon gör!
    -Vi pratar om LINA;-)-Hon "blottar" ju inte sig utan..om man vill säga det med 3 ord.. så Hon säger;jag är Lina

    SvaraRadera