Sidor

torsdag 11 juni 2009

Helt underbart!

Hej på er alla sötnosar. Hoppas det är bra och så med er. Jag har vart igång hela den här dan, verkligen, gjort tusen olika saker, och lite bestyr inför resan sådär. Åker ju tidigt på söndag, och ååå vad man nu längtar alltså, speciellt bort från allt detta tråkregn. Ja, vi ska ju till Egypten, jag , mamma, Jenny, Jimmy, och Peter. Och hotellet verkar underbart, helt underbart asså. Precis vid stranden, aldrig sett strandnärmare hotell. Tänk att bara springa rakt ut, efter en stor härlig frukost, rakt ut och plaska ner i det klara röda havet, sedan lägga sig å steka i sanden! Tänk att börja varje morgon i en vecka så., underbart! Åh, vad jag längtar!!
Sussa sött, gulligull, kram, kram.. 

3 kommentarer:

  1. Hej gumman! Hoppas att ni får en toppen resa (är inte ett dugg avundsjuk...)Får höras när du kommer hem igen. Saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina tina!!! Och tack för ditt mms flyttkort! Vi hörs snart, hoppas du trivs bra och att allt är super!! Puss och krm

    SvaraRadera
  3. Hej Lina! Kom ihåg att köpa den turkiska korven sugcuk, i min ordbemärkelse sugkuk korven. Den är faktiskt jättegod och jag köpte den på Willys. Jag anser att det är en korv och inte en dildo. Jag lovar den heter så!

    SvaraRadera