Sidor

söndag 28 juni 2009

Vilken härlig helg!

Helt fantastisk. Och detta väder asså, helt obeskrivligt skönt ju. Nu är det verkligen svensk sommar på riktigt, riktigt! Och vi älskar det, eller hur!? I fredags, (fick mig förresten en liten pratstund med vackra Carolina Gynning då också, som som jag hade ärende till perukshopen, stod där och skratta och prata för vi har ju en del gemensamt ;)  Sen drog jag till Martina, drack en massa rosé, fixa hår och sen drog vi ut, sent blev det. Vi var inte i stan förrens vid två, så vi gick direkt till Solidaritet, drack en massa drinkar och hade sjukt kul, verkligen! Så kul att vi blev kvar ända tills fågelkvittret börja komma igång, och solen lysa stark över biblioteksgatan, där vi gick vägen till max, ja för att käka burgare innan vi skulle hem och sova, jag sov där, och där hemma väntade hennes hund, som är världens sötaste och roligaste, och som vi gosade och lekte med en stund innan vi drog för all sol och somnade. Martina är världens snällaste, hon är som en storasyrra, lär mig en massa bra saker, (ah, som hur vissa inte ska ragga på en och sådär, haha) och är sådär väldigt fint beskyddande, ja om ni förstår. Jättego! Nu har hon firrat en snubbe åt mig med, hehe.. Vi får se, dejter är alltid skoj:)

Igår morse kom vi ändå upp i ganska go tid, jag åkte ut till min vän William i Gustavsberg, solade hela dan på bryggan, badade och grillade god mat. Åh, det är helt underbart där! Gick upp ganska tidigt och la mig på bryggan idag igen, men sen åkte jag hem till Täby på en massa stekheta bussar, det var mindre underbart, hehe. Sjukt segt att åka buss i detta väder.. men äsch jag ska inte klaga förresten, solen är så fin nu! Hoppas eran helg med varit härlig, kraaam!

Glada Martina på max:)
Glada jag:)

1 kommentar: