Sidor

måndag 22 juni 2009

Det Största Grattiset I Världen.

Jag måste bara igen gratulera, och berätta om den finaste händelsen på hela resan. Jenny och Jimmy förlovade sig den sista kvällen i Hurghada, vid röda havet. Lördagen den 20 juni.

Ni är underbara för mig, ni är underbara ihop, ni är underbara för oss allihop, men det underbaraste är att ni är underbarast för varandra.

Jag önskar er all lycka, och jag vet att detta är evig kärlek. Jag finner inga ord Syster, ni är fantastiska. Jag älskar er!

4 kommentarer:

  1. Grattis till det vackra paret! Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. -Men snälla rara..Duuu ser ju halvt grillat ut.-.ja trooor på Dig.
    -Välkommen hem.-"Borta bra men hemma bäst".

    SvaraRadera
  3. Grattis till förlovningen, snyggingar! Fredd.

    SvaraRadera
  4. hej hej lina. har midsommar varit tillbelåtande? när ska vi ta den där återföreningen med gamla klasskamrater tycker du? ;) är du i närheten av herrljunga något i sommar? :) ta hand om dej. kram

    SvaraRadera