Sidor

tisdag 26 maj 2009

Från en främling i främmande länder??


Jag har ungefär i ett års tid fått vykort, vykort ifrån en person jag inte vet vem det är.. Det är märkligt detta, förut kom dom bara ibland, men nu med bara några veckors mellanrum.. Varje gång är personen i något nytt land också. För det mesta i Europa, men inte alltid. På korten står det bara datum och ett namn, ett namn jag inte ens kan tyda.. 
Jag undrar så vem det är.. Vem, vem, vem...? Vem kan det vara?? Åh, jag vill så gärna veta!!! 

3 kommentarer:

  1. Vad konstigt det verkar. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Hm!?-Vet ej vem Din mystiske vykortsvän/väninna är men kanske får Du flera brev/kort nu ty Din adress på bilderna går att "luska"fram ganska lätt!Med postnr o allt.-Kanske klokt att gömma adressfälten!?
    Mvälmenadh

    SvaraRadera
  3. Men Gud vad obehagligt...

    SvaraRadera