Sidor

måndag 11 maj 2009

Go kväll.

Ja, då har det varit måndag igen, och för mig en himla bra sådan. Måste säga att det var en väldigt trevlig morgon, även om jag började den med att gå till läkarn. Men det var typ bara en ond tå, inte ens en nageltrång var det så det var skönt. Sen åkte jag iväg till keramiken och fortsatte med det kära dockskåpet. Åh, jag älskar verkligen att hålla på med det, det är så himla roligt. Slängde ihop 4 soppskålar, och började på ett såntdär roligt kakfat med fleravåningar också. För i keramikverkstan gillar jag att ha flera pågående projekt samtidigt, det ger mig liksom mera motivation att bara vilja göra mer och mer. Börjar jag med några små stolar vill jag göra ett dockskåp, och gör jag ett kakfat vill jag göra en hel servis. Keramiken är verkligen gränslös, man kan göra allt. Tillomed små hyllor:)



Och en liten spjälsäng till barnkammarn. 

4 kommentarer:

  1. Tja! Du är grym på att göra möbler i lera!!! Det är jätte kul att se alla söta olika hela tiden. Har du gjort någon soffa än? Kram Hanna P

    SvaraRadera
  2. Hej "Gränslös";-)
    -Vill härmed opponera mig lite.Keramiken kan inget men det är Du som tycks vara "Gränslös"!:)

    SvaraRadera
  3. Hej på er! Tack, vad kul att ni gillar det jag gör! Men det är inte så svårt som det ser ut:) Nä, någon soffa har jag inte gjort faktiskt. Får kanske bli det idag.. Kramar Lina

    SvaraRadera
  4. Heeej hjärtat

    fina grejer du gör! Du är precis lika duktig som med mitt hår!
    som jag förövrigt vill fylla på så snart som så kolla in när du kan ses!?

    Puss Kram Martina

    http://martinabennet.blogg.se/

    SvaraRadera