Sidor

måndag 18 maj 2009

Världens bästa kattsand, till världens bästa katt!


Om det nu skulle råka vara någon där ute som skulle råka undra vilken kattsand den skulle kunna välja för att det skulle bli den bästa, skulle jag tipsa om den här. Från pet plus, tror jag den heter, och finns nog bara i djuraffärer. Alltså, bajset och kisset luktar nada när det nuddar denna kristalliga sand, och när kisset kommer på sanden blir blir dom små kristallerna bara till mjöl typ, och lägger sig under liksom. Hehe, om ni fattar. Bajset plockar man bara bort, det lägger sig väldigt synligt på, eftersom sanden är så vit. Kan vara bra att ha en spade också med hål i, en sån som också finns att köpa, så man slipper ta i det med händerna menar jag. Den kostar 99 spänn, men det är den helt klart värd. Hade min förra påse i lådan, ja säkert nästan två månader, minns inte riktigt men nåt sånt. Skitbra är den iallafall:) Haha..

2 kommentarer:

  1. Vad söt du är på bilden. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Hej jag har också denna kattsand men den dammar mkt när man häller i lådan tycker jag. O katterna nyser av den. Är det inte så för dina katter med?

    SvaraRadera