Sidor

fredag 15 maj 2009

Känner mig som ny.

Uscha vad jobbigt det har varit i ett par dagar. Åkte på en riktig dundergrej som gjorde mig trött i hela kroppen, tjock i hela skallen och gav mig ont i hela själen typ. Nä, Kanj janget hjälpte mig i början men det var lite mer än så. Jag bara låg  i sängen och kände mig helt nedslagen med värsta magvärken och illamåendet. Men imorse när jag vakna hade gud gett mig nya krafter. Tack. Jag känner mig som en ny människa. Ni vet när man har mått skit och sedan känner att man kommit ur det, med både psykisk och fysiskt stärkelse. Att man blir starkare och kan börja om. För jag tror nog att jag knäcktes lite pga det psykiska planet faktiskt, det har varit väldigt mycket med både stress och annat. Kroppen reagerar ju så, allt hänger ju ihop, speciellt när man har sin hormonperiod och sånt..  Nu känns det iallafall som om stormen är över, och solen skiner på mig. Hoppas allt är bra med er nu också. Kramar till er.

3 kommentarer:

  1. Det kallas "rekyl".-Kroppen slår tillbaks.-Kan ej manipuleras;funkar en stund..nuu e duu Lina igen..som det låter

    SvaraRadera
  2. Skönt att du har tagit dig upp igen. Det glädjer oss många!!! Man blir alltid lite starkare av att ha varit nedsatt en period. Ta hand om dig nu. /A

    SvaraRadera
  3. Lina.Jag älskar Sthlm.Vet Du-jag skulle vilja(-Har bott på Söder,Gamla Stan,Tessinparken etc etc)-jag skulle vilja ta en underbar promenad med Dig.-Skulle vilja bjuda en fika-på en fik på Söder- en hängmatta där..Du skulle älska det..får jag lov;-)
    H

    SvaraRadera