Sidor

fredag 15 maj 2009

Några rader innan sömn.

Ska gå och lägga mig snart, har tagit det jättelugnt hela eftermiddagen och kvällen, så att tillfriskningen som kommit verkligen går fullt ut och allt blir bra nu. Funderar också på att ta ett par riktiga "friskisdagar" imorgon och på söndag. Kanske gå upp ganska tidigt ändå imorgon och ta en riktigt lång och skön promenad någonstans där det är frisk och fin natur, och någonstans där det bara är lugnt och vackert. Gå och lyssna på fågelkvitter, trädsus, och på prassel ifrån små gulliga små djur. Sen komma hem, äta lite nyttig mat, och gosa med Nalle.

På kvällen ville gärna en väldigt snäll, söt ses.. Jag vet inte hur jag känner, det känner jag imorgon.. Ni vet, jag är lite småhemlig med relationer såhär officiellt, jag berättar gärna hellre om sånt när det kommit till ett sådant läge att det känns mera okej bara liksom..

Åh, min mamma ska springa Göteborgsvarvet imorgon också. Egentligen skulle jag så gärna vilja vara nere och hejja på henne, men har ju varit så rejält risig. Det är synd, jag missade henne förra året också. Saknar verkligen hela min familj så mycket här uppe ibland, eller himla ofta. Skulle jag inte ha så många bra vänner, anhöriga och så många bra människor omkring mig här i Stockholm, skulle jag nog ha flyttat hem för längesen. Men i sommar ska jag försöka vara hemma-hemma med familjen så mycket som jag kan, och verkligen träffa mina efterlängtade vänner där nere också. Många, många kramar till alla underbarisiar, nu ska jag sova. Natti, natti.

3 kommentarer:

  1. Tänk att få gå promenad med dig. Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Ser att du har din beundrare här som vanligt=) Låter som du kommer att ha en skön dag, eller har haft? När du kommer nedåt landet får du ringa mig. Jag har en underbar prins i mitt liv nu! Puss gumman! Sandra

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt för dig Sandra! Jag ringer dig så ses vi snart:) Sen kan du Henric gärna få gå en promenad med mig om du vill:) KRAMAR till er!

    SvaraRadera