Sidor

torsdag 23 juli 2015

Vad är ett dop på slottet.........?!

Ja, det kan vara stressande........tidstagande, tidspressande, uppvirande....... arbetsamt.... nervöst....

Men ALLDELES ALLDELS UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!



Ja, mycket fix, trix, meck och däck var det innan allt flöt haha, men tänk så mysigt och så helt fantastiskt det blev även om typ 20 saker glömdes och inte hanns göras som jag tänkt ifrån början..... Vi är bara så lyckliga att så många kom och för alla fantastiska tack om hur underbart det var fast jag bara kände emellanåt att; -oj, ajaj jag missade det också, och det och det hann jag inte och det glömdes och kom bort..... Men det var såååå kuuuul, sååå härligt, ja helt sagolikt faktiskt..... Och jag är så otroligt tacksam för alltsammans..... Tack Gode Gud, ja för jag bad - Rädda dagen!! Och det gjorde du Gud, du gjorde den 19 Juli 2015 - Daisy- Ambers dop skrivet i stjärnorna!!

Och Tack Mamma, Tack familjen, Tack släkten, Tack Fader Fredrik, Tack underbaraste Gudföräldrarna Jocke och Jelena, Tack Alexis, Tack Thobias, Tack Victor, Tack Jojjo, Tack Svärmor, Tack Anita och Harry, Pirkko och Hans, Tack Drottningholm, Tack Kungen och Drottningen...... Och Tack ALLA NI ANDRA HEEEEEEEELT FANTASTISKA GÄSTER..... Och Tack Peter för bilder, Tack Tanja, Tack Jenny...... Wow, ni är heeeelt otroliga....

Jag låter mest bilderna tala för sig själva så länge så berättar jag mera ingående en dag här snart för vi ska ut i skärgårn snart, hinner bara skriva lite lite, ja som igår och tidigare i veckan ut i skärgård, det är där vi njuter, och nu är det stäääääädat i heeeela huset med, och stugan är fiiiiiiiixad och dopbåten i måndags!!!

Och igen TACK för allt!! Ja, TACK TACK TACK TACK...... Tack för att ni är dem ni är, Tack för att ni kom och Tack Gud för allt allt ALLT.......

DET VAR ALLDELES ALLDELES UNDERBART!!!!




















































Jocke och Jelena läste en så vacker vers.......




Och Stefan läste också en så vacker vers han satt ihop till Daisy.......



Sen var det dax för mig att stiga upp igen...... Jag och min guddotter Milla, min lilla Gabriel och Angeline skulle nämligen sjunga....... Ja, vi skulle vi sjunga "jag är en liten kanin, bä bä vita lamm och små grodorna" och in kom de tre på rad.......
 






Men när vi skulle vi sjunga "jag är en liten kanin, bä bä vita lamm och små grodorna" kom de tre in på rad....... Det var populärt för nästan alla, men lilla Angeline blev tyvärr heeeeeeelt skräckslagen för djuren så vi var tvungen att gå iväg........... Hon sa; -Mamma, lammet NEEEEEJ, Neeeej!!!!!!!! Grodan BOOOORT!!!!!! Jag hade bara inte hjärta att stå kvar med  henne efter ett antal försök att övertala henne med att "de är så snälla Angeline, jag lovar" ........



När de lämnat scenen och hon fått sin bästa kompis "Läskig" ja som han heter hennes drake till älskling och jag tröstat henne var det dax för mio min mio låten instrumental och fotografering :)












'


Så lämnade gästerna kyrkan och vi blev avvinkade av självaste Kungen och Drottningen ;)










































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar