Sidor

torsdag 9 juli 2015

God morgon tysta hus.....

Åh nu saknar jag Stefan och barnen!! Daisys underbara morgonjoller och Angelines; Heeeeej!! Somnade vid 2 för jag var sååååå rädd för huset, tänkte dra till Scandic ett tag med bilen för tänkte nä jag kommer döööö i detta hus!! Var helt galen av rädsla ett tag öppnade varenda dörr och fönster...... Smsade grannen och Jessica.... Ringde jourhavande präst till slut!! Men sen lyckades jag allt somna och inga nightmares!! Tack Gode Gud!! Ååååååhh fick gjort så otroligt mycket igår inför dopet och ska fortsätta idag!! 

Bakade bland annat kokostoppar med vit choklad, strösselglitter och rosett!! Och havreflarn jag ska glasera Daisy-blommor på men måste ha ett annat verktyg för de första blev så fula :)

 
Nä nu blir det en dusch i lugn och rooooo  utan barn som väntar, det gäller att passa på att göra allt dedär man inte kan, för badet hann jag tyvärr inte med :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar