Sidor

fredag 10 juli 2015

Ååååhh....

Förutom att jag blev himla fin i håret idag och en ljuvlig efterlängtad träff med Jojjo som tog Daisy medans jag fixade håret hittade jag såååååå fina kläder till barnen..... Angeline ääääälskar ju drakar och bär med sin "läskig" vart hon än går så jag blev så glad att jag hittade en helt ljuvlig draktröja med både tänder och svans som stack ut, haha kommer kommer äääälska den, ska få de när hon vaknar imorgon och världens härligare klänning med!! Hängt upp det som överraskning!! 

Till lilla kaninflickan D kunde jag bara inte motstå denna kaninkofta, såååå söt!! 

Och den här heeeelt ljuvliga koftan fick hon av Jojjo för några veckor sen.....ääääälskar den!! Som gröna ärtor, vårtbitare, björkblad..... Ja bara sååå fin!! 

Och dessa fina presenter fick Berit igår, hon blev såååå glad och det är så skönt att vi inte har ngt "otalt" med varann nu, hon är sååå snäll och hjälpsam och håller inte alls på att "greja"  för mycket längre med hur jag ska göra och inte, nä inga mera sura miner och för våtservetter och sån där lite mera "modern" barnaskötsel, inga ständiga kommentarer hur jag ska istället göra/sköta barnen med det och det..... Så allt känns så bra nu, vi accepterar varann och hon vet vad hon inte ska "bestämma" om men får absolut göra det när hon passar, då får hon köra sitt race med sånt hon gillar :) Tror det kanske är bra att barna får lite olika saker att lära från äldre med, minns alltid att min farmor ville vi skulle niga och det har jag tagit med mig och gör tillomed idag!! Och tänk om alla människor skulle vara lika, vilken trååååååkig värld...... Jesus har ju skapat oss så olika...... Och se så fina "fredspresenter" hon fick!! Nu ska vi aldrig mer ha missförstånd och sånt trams om vem som "sköter rätt" och bara njuta av att hon är en väldigt fin farmor!! Och jag en bra svärdotter som gör vissa saker på mitt lilla sätt!!


Nä nu är det söööööömn, saknar Stefan som är i Skåne på golf men har Angeline i sängen som är lite svårslagd utan min närhet just nu, älskade lilla Angeline..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar