Sidor

måndag 6 juli 2015

JAG AVSKYR ATT HA DÅLIG KARAKTÄR!!!!

Ja, men nu bara jag känner såhär att jag håller på att bestämma mig för olika saker och så bara jag struntar i det eller inte kan hålla emot frestelserna.........jag vill ju gå ner i vikt hur mycket man än ska försöka trivas med sin kropp efter ha varit gravid och allt dedär är det verkligen inte sunt att väga 87 kilo som jag gör nu....... Jag vill väga 70!! Men det är en grej jag stör mig på så himla mycket hos mig och det är att jag aaaaaaldirg kan hålla det jag bestämt mig för inom ätandet, nä sen bara jag sitter och smaskar där ändå och får inte igen ETT ENDASTE PAR BYXOR I HELA HUSET!!!! Så nu ska jag bara dricka dedär tramsiga dryckerna bara för ATT bara för att jag hatar att vara en såndär person som aaaaaaaldrig håller det jag tänkt, men nu gör vi ett nytt försök, ett riktigt sånt där härligt måndagsförsök, jag äter först "fast föda" på dopet och inge mer med det. Asså jag hatar dieter och sånt men när jag vill något i livet (ja som nu att gå ner i vikt) vill jag det NU NU NU NU NU NU NU NU NU annars struntar jag i det och tyvärr framförhållning och låååånga planer är verkligen inte något jag gillar, jaja nog om vikten men nu ska det hålla.......jag kan verkligen inte tänka "lite mat" "lagom mycket" för det blir det och det och det och en pajbit där och en chokladbit där och en liten kvällsmacka där och så går man inte ner.......så nu itrimdryck i 2 veckor sen en ny plan.......och tänk vad stolt och lycklig jag ska känna mig över mig själv om jag ba; wow, jag fixade det, jag hade karaktär!!!! Jag tror verkligen att karaktär och att göra det man tänkt är så viktigt i livet, se liksom på alla mina 1000 företag, jag bara ångrar mig och ångrar mig, skjuter upp, planerar nytt och så fortsätter det så......


Så Bye Bye dålig karaktär!! See you neeeeever eveeeer again!!


Annars då, jo en helt underbar helg och tror vi inte åkte i gårkväll och sov i stugan igen!!!! Såååå mysigt!! Jag och Stefan känner oss redan hemma och barnen med verkar det som, de älskar stället lika mycket som oss och Daisy sover heeeeeeeeela nätter där!! Helt galet!!

Jag har massa för dopet att fixa dessa två veckor, pyssel pyssel åh Gud så kul, blir som en maskin när babys somnar, pysslar, klistrar, klipper wow!! Åh allt kommer bli så fint om det blir som jag tänkt och Stefan har fått igenom sitt stora önskemål om plast och pappersporslin...... Var väldigt emot det först men nu när jag inser att det är en båt, inte massa tid för disk och sånt har jag godkänt det om jag får pimpa ihjäl allt, haha......jag med mina jobbiga detaljer asså, men jag äääälskar detaljer!! Detaljerna gör hela livet...... Jag såg så himla fint på Pinterest att man kan sätta tyll på heliumballonger till exempel och så sitter jag och knyter nästan en miljon rosetter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar